HenkePenke Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Spelar det nån roll vad Golbat är på för level innan man gör den till Crobat? min är på 40... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Det spelar ingen roll, man utvecklas den genom lycka. Min utvecklades på Lv.50 så du är nära. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 det är lika som bäbbis pokémon :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Min zubat som jag fångade i granite cave (dewford city) utvecklades till en golbat på level 22 och sen blev den crobat på level 26....Konstigt att det gick så snabbt....Men jag talar ÄRLIGT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Gav du den mycket saker, eller tränade du den mot klena Pokemon (då blir det fler strider, alltså snabbare utveckling)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg