# 21 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Vad är en hemsk tanke? Att behöva skriva så.Men det är upp till var & en. Men det är bra som det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Mm, det tycker jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Ta inte illa upp, men jag tycker det där med "jag är kille" låter lite knäppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 mej spelar det ingen roll iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Om man har fixat det förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jo, och man kan ju ljuga också :lol: Det gjorde jag först men sen avslöja min brorsa allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.