Bullaregott Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 super mario sunshine hjälp!! jag är på den sand fågeln som snurrar! hur klarar man den?? och så är jag på pirat skeppen där fattar jag inte ett dugg! och när får man yoshis igentligen? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 på sandfågeln ska du ta röda mynt och det ska du göra på piratskeppen också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Du kan va lugn. Du får reda på när du får yoshi. Jag kommer inte riktigt ihåg när man fick honom men........ aiya jag kommer på det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Klara Episod 4 /Pinna Park, och så får du ta Ägget från Shadow Mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Se till att gå runt med fågeln hela tiden. Allt eftersom den snurrar. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg