Nintendo Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) Im Back Nintendo :kung: har inte varit inne på Fuska.se på typ ... ½år och mitt Acc e kvar Yahoo!! vilka kommer ihåg mitt namn på fuska ? ingen ? :( är jag mobbad ? :( detta inlägget kanske är onödigt som ... men jag undrar om det är nån över huvudtaget som mins mitt namn på fuska ... [vart kan man ändra sin profil och sånt??.... hittar inte det ;) ] Redigerat 29 Juni 2004 av Nintendo Citera
Gäst max99 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Skrivet 29 Juni 2004 jag kommer i håg dig...jag minns fuskarna.nu.. jag tror det var du, jag, ferrie, chain som brukade snacka mycket i trådar...det var tider det... Citera
Rullis Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Skrivet 29 Juni 2004 vem har du 2 profiler eller,max99 ? Ferrie är en som hter fortfarande. Citera
# 21 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) [vart kan man ändra sin profil och sånt??.... hittar inte det ;) ]Min kontrollpanel.Under fuska.se bannern. Redigerat 29 Juni 2004 av # 21 Citera
PS2** Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Skrivet 29 Juni 2004 Im Back Nintendo :kung: har inte varit inne på Fuska.se på typ ... ½år och mitt Acc e kvar Yahoo!! vilka kommer ihåg mitt namn på fuska ? ingen ? :( är jag mobbad ? :( detta inlägget kanske är onödigt som ... men jag undrar om det är nån över huvudtaget som mins mitt namn på fuska ... [vart kan man ändra sin profil och sånt??.... hittar inte det ;) ] jag minns inte dig men jag kanse inte var medlem då! förut var jag zego men jag längtade tillbaka så jag blev medlem igen! weee :cool: Citera
Gäst max99 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Skrivet 30 Juni 2004 nej jag har en jag sa att vi snackade extra mycket då!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.