Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Im Back Nintendo :kung: har inte varit inne på Fuska.se på typ ... ½år och mitt Acc e kvar Yahoo!! vilka kommer ihåg mitt namn på fuska ? ingen ? :( är jag mobbad ? :(

detta inlägget kanske är onödigt som ... men jag undrar om det är nån över huvudtaget som mins mitt namn på fuska ...

[vart kan man ändra sin profil och sånt??.... hittar inte det ;) ]

Redigerat av Nintendo
Gäst max99
Skrivet

jag kommer i håg dig...jag minns fuskarna.nu.. jag tror det var du, jag, ferrie, chain som brukade snacka mycket i trådar...det var tider det...

Skrivet (redigerat)

[vart kan man ändra sin profil och sånt??.... hittar inte det  ;) ]

Min kontrollpanel.

Under fuska.se bannern.

Redigerat av # 21
Skrivet

Im Back Nintendo :kung: har inte varit inne på Fuska.se på typ ... ½år och mitt Acc e kvar Yahoo!! vilka kommer ihåg mitt namn på fuska ? ingen ? :( är jag mobbad ? :(

detta inlägget kanske är onödigt som ... men jag undrar om det är nån över huvudtaget som mins mitt namn på fuska ...

[vart kan man ändra sin profil och sånt??.... hittar inte det ;) ]

jag minns inte dig men jag kanse inte var medlem då! förut var jag zego men jag längtade tillbaka så jag blev medlem igen! weee :cool:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...