BlueCrap Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) http://macbidouille.com/news/photonews15/MacPC.jpg Klockrent! :D Jag kan säga att jag har läst igenom reglerna och hittar inget jag bryter imot.. :) Redigerat 29 Juni 2004 av BlueCrap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 WTF do you mean with this??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Det bröt mot en rergel! du kränker dom som gillar pc med dina dumma bilder du borde få en varning närstan så man börjar grina! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 va fult Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 bilden va rolig men ndå sluta kränk dom som gillare pc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Fult gjort, varför göra såhär om du vet att det bryter mot reglerna. Lyssna på dina ovänner...-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Asså mellan en gammal PC och en mac os x e macen lungt bättre... men mellan en ny PC och en mac os x ligger PC etta.... Bilden var okej men du borde få en varning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 lägg ner..han försökte posta nått roligt åt er och ni klagar <_< är ett pc f*n men bilden e sann :P :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 lägg ner..han försökte posta nått roligt åt er och ni klagar <_< är ett pc f*n men bilden e sann :P :zzz: ok det kanske va lite kul men det känns som om han kränker andra som gillar Pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 lägg ner..han försökte posta nått roligt åt er och ni klagar <_< är ett pc f*n men bilden e sann :P :zzz: Ni PCanvändare va gör ni i mac foumet... Ni klagar ju bara att PC e bätrre "Tvi" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag tyckte bilden stämmer, men bara för att det är mer att fixa på en PC så betyder inte det att den är sämre, desutom, checkar ni in bilden så kan man inte byta ut några delar på macen, eftersom den är inkapslad så himla mycket... bilden var inte kränkande, det är ni som borde anmälas för personligt påhopp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Vadå de är NI... Du menar väl HAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg