Flame Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Kan man fånga mew i leafgreen och firered????? Det verkar så???????????????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Inte fånga tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Men har nån sett dom senaste bilderna på serebii då ser man mew i typ en skog?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Då kan man fånga den,fast man kanske behöver nåt spec. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 kolla här... gör fusket så du får 99 master ball hitta vart mew är och sedan kasta en master ball på honom o vips så har du han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Då kan man fånga den,fast man kanske behöver nåt spec. Som typ ett nytt spel som pokemon box channel och allt de där?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag tror att jag har läst att Mew är en av de legendariska Pokemonen, typ som Zapdos och de där.. Det skulle jag gissa på också, eftersom spelen är uppgraderingar på Red/Blue. .. ja det är den dem har förbättrat grafiken från ruby-sapphire den kommer 1 oktober såg det i nintendo.se kommande spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Hoppas nån av mina Föräldrar åker dit, då kan de köpa det och så får jag Betala sen :D . Räntefritt! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jag,me! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Har du tänkt på biljetterna dit? 5,000-10,000 :P Aja, ska iaf ha dem :P I en affärsresa, inte nöjesresa. Jag brukar få något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jag kan nog lova att Mew inte existerar i FireRed/LeafGreen. Varför skulle den egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Mew är en 'Bara-få-genom-Nintendo'-Pokémon. Då finns han säkert inte i de spelen heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg