Kalleboy Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Ska jag köpa något game cube spel eller gba spel jag har bara zelda a link from the past till gba.och funderar på att köpa harvest moon friends of mineral town för jag har harvest moon a wonderful life till gc då kan jag liksom koppla ihop. Vad ska jag köpa? kom gärna med andra förslag. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Så här i dessa varma tider kanske ett GBA-spel ändå skulle vara på sin plats. Det är så många du har gått miste om! Jag rekomenderar: Advance Wars 2 Wario Ware Inc. Metroid Fusion/Zero Mission Bubble Bobble: Old and New (har inte spelat men det fick 10/10 i GR och det kostar bara 250 kr på Webhallen) Sen vet jag inte vad man kan få ut utav ihopkoppling i Harvest Moon, om det inte är nått superhäftigt tycker jag inte det är värt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalleboy Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Så här i dessa varma tider kanske ett GBA-spel ändå skulle vara på sin plats. Det är så många du har gått miste om! Jag rekomenderar: Advance Wars 2 Wario Ware Inc. Metroid Fusion/Zero Mission Bubble Bobble: Old and New (har inte spelat men det fick 10/10 i GR och det kostar bara 250 kr på Webhallen) Sen vet jag inte vad man kan få ut utav ihopkoppling i Harvest Moon, om det inte är nått superhäftigt tycker jag inte det är värt. asvance wars 2 och wario ware inc har jag kört wario ware inc ä skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalleboy Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (Kalleboy @ 29/06-2004 22:52:31) Så här i dessa varma tider kanske ett GBA-spel ändå skulle vara på sin plats. Det är så många du har gått miste om! Jag rekomenderar: Advance Wars 2 Wario Ware Inc. Metroid Fusion/Zero Mission Bubble Bobble: Old and New (har inte spelat men det fick 10/10 i GR och det kostar bara 250 kr på Webhallen) Sen vet jag inte vad man kan få ut utav ihopkoppling i Harvest Moon, om det inte är nått superhäftigt tycker jag inte det är värt. asvance wars 2 och wario ware inc har jag kört wario ware inc ä skit kul har du kört harvest moon det är skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Nepp, det har jag inte kört men vad får man ut av att koppla ihop dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Hmm.... Ifall du ska köpa ett gba spel så kan jag rekommendera metroid fusion eller zero mission.... Men om du ska vara ute i solen och spela så kan du ju köpa Boktai.... Verkar skitbra.... Eller nåt sonic/mario spel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg