Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Köpa?

Rekommendera inlägg

Ska jag köpa något game cube spel eller gba spel jag har bara zelda a link from the past till gba.och funderar på att köpa harvest moon friends of mineral town för jag har harvest moon a wonderful life till gc då kan jag liksom koppla ihop.

Vad ska jag köpa? kom gärna med andra förslag.

;)

post-7-1088540980_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här i dessa varma tider kanske ett GBA-spel ändå skulle vara på sin plats. Det är så många du har gått miste om!

Jag rekomenderar:

Advance Wars 2

Wario Ware Inc.

Metroid Fusion/Zero Mission

Bubble Bobble: Old and New (har inte spelat men det fick 10/10 i GR och det kostar bara 250 kr på Webhallen)

Sen vet jag inte vad man kan få ut utav ihopkoppling i Harvest Moon, om det inte är nått superhäftigt tycker jag inte det är värt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här i dessa varma tider kanske ett GBA-spel ändå skulle vara på sin plats. Det är så många du har gått miste om!

Jag rekomenderar:

Advance Wars 2

Wario Ware Inc.

Bubble Bobble: Old and New (har inte spelat men det fick 10/10 i GR och det kostar bara 250 kr på Webhallen)

Sen vet jag inte vad man kan få ut utav ihopkoppling i Harvest Moon, om det inte är nått superhäftigt tycker jag inte det är värt.

asvance wars 2 och wario ware inc har jag kört wario ware inc ä skit kul
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Kalleboy @ 29/06-2004 22:52:31)

Jag rekomenderar:

Advance Wars 2

Wario Ware Inc.

asvance wars 2 och wario ware inc har jag kört wario ware inc ä skit kul

har du kört harvest moon det är skit kul
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...