Gäst Luke Almighty Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 (redigerat) Kan man möta Latios flera gånger?? :medieval: Kan man bara fånga honom med Masterball??? :bah: Redigerat 30 Juni 2004 av Luckeman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Ja Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Kan man fånga honom med vilken boll som helst? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Ja -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Puh -¤... :zzz: jag glömde ta MasterBall innan Team Magma's Hideout försvann... :( Finns det nåt annat sätt att få MasterBall? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 kan vinna på ett lotteri i lilycove. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Finns det någon Pokémon man måste ha MasterBall på?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Nä, men ett bra tips att använda Masterball på är Rayquasa. Ett tips till: Testa Fastball på Latios. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 1. Har redan fångat RayQaza med en UltraBall... Det var lätt! Först en Greatball sen en UltraBall... Och... GOTCHA! :P 2. Var får man FastBall på Ruby?? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 (redigerat) Hemsk ledsen, trodde jag hade haft Fast Ball på Ruby den finns inte, ursäkta. :( Jag är nog lite "Stupid". :meddum: Redigerat 30 Juni 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg