Rullis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag kan gärna lira cs med er,men inte att jag är med i er klan,jag är md i än :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 WOhO! jag har ingen clan men jag e bra på Public servrar >D heter inte bobbo jr så mkt nu jag heter Inmate #001 :cool: =P Inmate #001 mmm.... jag vill utmana nån men hälst vill jag utmana nån :P :gitarr: Jag lirar 1.6 och CZ [CSCZ]=[Counter Strike Condition Zero] :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 adda gärna mig på Redo? * Silver star eller så är det bara Silver Star :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 om ni har mött nån som heter lill>persson< eller balooooooo så är det jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 heter Cobra , Cheetah elr WeepingWonder B) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag e DuMbO_fLaX!! hehe det bästa namnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (Donald Duck @ 02/07-2004 03:34:14) faen va bra! hoppas flera är intresserade!! Kom igen!.. jedi gamer ska jag och du bilda en clan.jag är helgrym i CS B) eeyyy glöm inte mej jag heter ray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.