JYCKEN Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 jag har möt latias flera gånger och använt mean lock men han flyr inan jag har gjort atacken hur gjör man för att fånga hnom lätare i victory road så kan du fånga en zubat, träna den till lv45. sen när du möter latias ta mean look och skada honom lite sen kastar du nån/några ultra bollar :cool: ps:jag har latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 mm... mit tips är: gå till sky pillar och fånga en goldbat. den vet redan meanlook så leta upp latias och använd goldbats mean look på honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) Det gorde jag en gång men då hade jag inte räknat med att när min golbat dog så flydde latios... jag visste inte vad som hade hänt och en timme senare kom jag på hur det hade gåttill.Jag hade precis skrivit in en undring varför det hade hänt här på fuska.se,så jag skrev en ändring sen. Redigerat 3 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 vilda sandrew kan hålla quick qlaw när man fångar dom men det är ovanligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 zubat/golbat/crobat är flying.flying ä känsli mot psychic.latias o latios e psychic. min crobat har typ 177 i speed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Fånga en golbat i sky pillar så får du börja med mean look! dem har runt lvl 50! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 var hittar man latias första gången jag vet att det inte e på bestämd plats men var e den oftats jag har inte den i pokedex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 hmm.... om han din goldbat dör så är det enkelt för latias att fly ja..... jag vet inte vad du ska göra åt det men latias använde inte nån psyck attack mot mig. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Zelda_Majoras_Mask_ Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ööö kan nån säga vart man får latias.please. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 var finns sky pillar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 muahahhahahaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Oak Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag måste veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg