Manga Master Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Skrivet 30 Juni 2004 Jag har fastnat vid den första världen (om det finns fler :S) jag är där River Belle Path e och sånt och jag vet inte vad jag ska göra!! Vart ska jag?!
Wind fox Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Skrivet 30 Juni 2004 Har du fastnat någonstans eller vet du inte vart du ska gå? :huh:
Gäst Tutankoopa Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Skrivet 30 Juni 2004 Vilken Bana är det Den som är närmast Byn eller?
Manga Master Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2004 Närmaste Bana är River Belle Path! Jag är i början och jag vet inte vad jag ska göra :S Jag är där vid Sin egna "By" där man kommer ifrån!
Wind fox Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 Oj! Jag är ledsen men jag tror jag inte kan förklara. :( Vet du ens vad spelet går ut på. :huh:
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 Du ska bar gå igenom banan tills du kommer till en boss... Det är bara att hitta vägen dit.... Det är skitlätt.... Klarade den banan hur lätt som helst.... Den svåraste banan att komma igenom är nog den med en pyramid i....
Manga Master Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2004 (redigerat) Du ska bar gå igenom banan tills du kommer till en boss... Det är bara att hitta vägen dit.... Det är skitlätt.... Klarade den banan hur lätt som helst.... Den svåraste banan att komma igenom är nog den med en pyramid i....Det har jag gjort!Men vad ska jag göra sen?! hjälp.......! Redigerat 3 Juli 2004 av Manga Master
Rekommendera inlägg