Ljusstaven Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Vad ska man göra på uppdraget efter man har dödat Ricardo Diaz? Man ska typ fara till ett köpcenter och slå sönder glasrutor??? :blink: Fattar ingenting! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Vad ska man göra på uppdraget efter man har dödat Ricardo Diaz? Man ska typ fara till ett köpcenter och slå sönder glasrutor??? :blink: Fattar ingenting! Ja, du ska slå sönder alla glasrutor och sen fly därifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Bara slå sönder glasrutor o fly därifrån... Lite konstigt.. jag menar varför ska man slå sönder glasrutor? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Öhm... Ja.... För att bli kända i stan... Kanske?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag vet inte... Men då blir man ju känd för något dåligt... Då blir de ju bara värre... eller menar du att de är så att killen i spelet vill impa på brudarna? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Nja... jag menar inte riktigt så.... Men man är ju ett "gäng"... Som håller på med knark och sånt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jaaa, du menar så.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peppe-92 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ta katanan och slå sönder alla fönster rutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg