Dimmer Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Skrivet 30 Juni 2004 Jag är inte säker på om det klassas som webbspel men jag måste skriva om det ändå. Världens roligaste datorspel! Det är lite grann som Worms, fast man väljer fordon och items, samlar pengar och köper kläder som gör en bättre. Det är väldigt många som spelar och även om det finns en del rötägg är många trevliga. Och man tröttnar aldrig, det är alltid lika kul. Det bästa av allt är att det är <b>HELT GRATIS</b>. Dom skulle mycket väl kunna sälja det för fullpris i en vanlig spelaffär, så bra som det är. Alla som har PC borde skaffa detta. Läs mer, registrera er och ladda ner på: http://www.gunbound.net Ni som redan spelar kan ju berätta vad ni heter så man kan spela mot varann. Citera
Dream Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Skrivet 30 Juni 2004 jag vet den är grym jag har spelat men slutat det står att min e_mail är fel så jag sluta spela eftersom jag inte kan köpa kläder för att min i e_mail är fel det kaske är bugs Citera
ullbergan Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Skrivet 30 Juni 2004 det e rolig jag körde det förut men sen hadde vi inte bredband längre och min favo djur är lava saken Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.