Queezer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) Zoro: Japp, det kan jag inte säga emot. Sebbo: Ja, dom har väldigt många skjutspel, kanske lite för många? :blink: Redigerat 1 Juli 2004 av Queezer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag säger inte att skjutspel är tråkiga men.........det kanske inte är bra att spela för mycket skjutspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 #21: Va f*n man kan köpa spel separat <_< VAD har Xbox:CS grafik kanske? NOT!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 #21: Va f*n man kan köpa spel separat <_< VAD har Xbox:CS grafik kanske? NOT!!!! Har jag sagt att man inte kan köpa spel separat? <_< På spel som finns till BÅDE X-box & GC så är oftast X-box grafiken bättre. På ALLA fall jag sett åtminstone. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 då har du missat något otrolit i grafikväg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Xbox Handkontroller ser ut som elefanter Och man måste ha stora händer för att håll i dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Xbox Handkontroller ser ut som elefanter Och man måste ha stora händer för att håll i dom Skaffa ett X-box så får du se hur fel du har. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 xbox e bara något skit som bill gates hitta på får att få mera pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 han kanske har testat det? förresten är konsoller till att spela på och inte att se på dvd filmer eller något annat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 en DVD förbättrar inte spelningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 han kanske har testat det? förresten är konsoller till att spela på och inte att se på dvd filmer eller något annat! Han snackade om kontrollerna. <_< Konsollen tar ändå alla andra pga allt som finns där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag tycker du trycker ner gamecube nu lite eller? <_< ja han snackade om kontrollerna, då har han väl testat det och vet hur kontrollerna känns smarto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg