oOlillajagOo Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag ska gå över en ö men det kommer fiender hela tiden... jag dör... vad ska jag jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Var i splet är du? hur många timmar har du spelat, så man kommer ihåg vart det finns en ö? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Försök att ta en annan väg om det finns eller så spring ifrån dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 antingen kan du ju springa ifrån dom eller träna dina gubbar mer på lite lättare fiender Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hicks^ Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 En ö? Menar du "Sanubia Desert" eller vad den heter? Det är det närmaste en ö jag kan tänka mig. Jag är osäker på vad du menar så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg