NuTc4sE Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 det finns ett rykte att man kan få sonic och tails på ssb :lol: men jag tror inte på det Jo Sonic är inte Nintendos skapare varför skulle dom ta med honnom på ett Nintendo ALL-Star spel? :bah: Hur i hela friden skulle en spel karaktär vara skaparen av nintendo??????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puddels Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 :kung: Jag har ochså alla gubbarna men ssbm är inge kul längre Animal Crossing till game cube är 100 gånger roligare det tycker jag i alla fall :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatern Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 det finns ett rykte att man kan få sonic och tails på ssb :lol: men jag tror inte på det Detta är inget svar till det ni har pratat om men... kan man ladda ner Gc emulator till datan ?? ( om man kan det: ) kan man ladda ner Ssb mel. då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Man kan ladda ner GC emulator ja, problemet är att man måste ha en speciell dator-speldosa för att spela och man måste ladda in spelen man har i datan själv dvs. gc emulator är gratis och laglig, men spelen och kontroll får man fixa själv. Vissa spel som tex Twilight Princess är för sega för att spela på gc emulator, men ssbm borde gå normal takt, beror på datorn man spelar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg