Link the legend Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 hon e ju skit enkel. du ska anvenda hammaren(försök inte att hoppa lr använda bros attack för då förlorar du bara liv) PS ha minst lvl 12. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Nu har jag kommit vidare, men vet inte vad jag ska göra nu. Jag är under vattnet efter att Bowser flygit iväg med Brinstar och jag har Fire Hand + Lightning Hand... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Du ska simma genom att peppra på (A) och (B) samtidigt. PS.Har nån ett tips hur man klarar barrel game på S.S Chuccola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 mario spelen brukar vara bra så den är förmodligen rolig den med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 kan ni hjälpa mig jag har fasnat vid en sak jag har klarat slem monstret och räddat drottningen vad ska jag göra nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg