stybbe91 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Nör man e vid race 3 och race 4 så ska man jag hitta en väg där den feta grisen är men vart e vägen??? Och när jag fick den feta grisens dojor så stog de nåt nummer under dem vart ska jag knappa in det nummret? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 angående grisens skor: hemma på ön ska du knappa en av koderna på ett ställe, den första är precis vid kajen. det finns en anslags tavla med en bild på skorna, den ska du trycka på så kommer stället där du ska skriva in koden. det andra stället är inne i huset, jag kommer inte riktigt ihåg vart men det är oxå en anslagstavla med skorna på tror jag. på racet kommer jag inte riktigt ihåg men du ska hoppa över muren på ett ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 race 3 eller race 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 på race 3 ska du hoppa över några röda laserstrålar emot väggen i en kurva.svårt att förklara.utforska alla väggar tills du hittar några laserstrålar att hoppa över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 vet vart laser strålarne e men dom går inte att hoppa över :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.