cool_boy Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 man kan klona fem pokemon i taget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ja,det kan man :) (i alla fall på Pokemon Crystal.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ja det kan man på: Crystal, Silver och Gold;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 va :huh: kan man klona på crystal det kan inte jag! hur gör man på crystal då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Tror man gör så att när man är mitt i bytet så stänger man av spelet. Alltså, jag byter över te.x Rattatat mot en Ekans. Då ska vi stänga av spelet när jag för över, då blir min klonad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 kan man klona på ryby och saphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Gme Shark är en fusk mojäng... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 kan man klona på ryby och saphire prova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (redigerat) Att klona en pokemon. Gå till datorn i första staden och lägg en pokemon i en tom box. När det sparar stäng av spelet. När du sätter på igen borde du ha den pokemonen framme och i datorn. Det är fel tråd men,men. Redigerat 4 Juli 2004 av NintendoMuppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Vadåå? Man måste ju byta en i taget ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 kan man klona 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Ja sammanlagt, men inte samtidigt(det går bara att ha 6 pokemon i partiet samtidigt, varav 5 som går att klona!) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg