Hoppa till innehåll

Pokemon Colloseum

Gäst Svamp Bob Fyrkant

Rekommendera inlägg

Gäst Svamp Bob Fyrkant

vad ska man göra i det stället man kommer till efter det där tåg fiket typ.. det e nån vatten stad och jag har vunnit typ 10 matcher mot olika folk.. det finns ett pokemon gym typ där... och en affär jag har varit i den & räddat ens kompanjons tjej... vad ska man göra????? :zzz:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Svamp Bob Fyrkant

Nu har jag besegrat tjuvarna hos borgmästaren & varit i det där stora tornet.. och den där andra smutsiga staden typ.. den 4:e pricken på kartan tror jag... där har jag besergat några folk som står och vill möta folk i pokemon matcher typ.. jag har besegrat alla utom en en kille med en jätte stark pokemon och en annan det e en dark pokemon.. men varför blir alla pokemon dark pokemons typ när enns kompanjon tjej glor på den??? och vart ska jag gå på denna ö??? :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du med grottan har du hittat kugghjulet?? isfll ska du hitta det det e i den staden som dom bygger i (som sedan blir realgam tower) om du gjort det så ska du klara colloseumet sen ska du gå till höger innan du gått över bron in där och besegra alla sen längst upp e det en som blockar vägen du ska besegra han sen kommer du in i pyrite cave tror jag det her

det var allt för mig *pust*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

bra asså hur kan ni säga att det är bra?

det är JÄTTE bra!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har också en fråga. Hur slår man Justy i första gymmet? Jag har försökt många gånger men lyckas aldrig och sen en fråga till: Hur renar man en shadow pokémon jag får bara ner den lila mätaren tills det inte är lila kvar men den e fortfarande en shadow pokémon! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...