Metroid Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Är spelet bra Bra grafik? räcker det långt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orli Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Ja det är bra grafik och räker väldigt länge! det är kul också! Rekommenderar det för pokemon älskare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 alla pokemon älskare som har GC måste typ ha det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
medlia Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ¨snälla kon ingen hjälpa mig jag är i fjärde staden och kan inte koma in i gymmet!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 om du menar i Pyrite Town och ska in i Pyrite Colosseum ska du in i Dukins hus (det står ININ ovanför det) och stå till höger om hyllan som en liten kille vaktar och sen gå i bakom hyllan och ut igen så snackar Dukin med en som heter Silva sen ska du till Möllan så saknas en sak så ska du till stället där dom bygger ett torn som kommer heta Realgam Tower. Där finns en sak som blinkar så ska du klicka (A) vid den så tar du upp den och så ska du lämna den i Möllan igen sen kan du komma in i Colosseumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
medlia Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Hur renar man en shadow pokémon jag får bara ner den lila mätaren tills det inte är lila kvar men den e fortfarande en shadow pokémon! ;) Gå till skogen och hitta stenen när du hittat den så ska du trycka på a och välja pokemon som inte har något lila kvar!!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Stenen ligger i Relic forest som finns i Agate village. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag kommer få de när jag fyller år :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Och du kommer inte ångra dig Dann3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg