stybbe91 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) Kan ni några bra buggar på cs? Kan en som jag hitta funkar på 1.6 Köp sköld och en digel. Sen stänger du skölden och håller ner skjut knappen och sen öppnar du skölden och håller ner knappen Då kommer du ha oändligt med skott! Men skotten skadar inte :P Redigerat 1 Juli 2004 av stybbe91 Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 i de_cable du måste ha HOOK spider man.du kan gå genom väggar Citera
Ozoon Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 installera 1.6, spela, nån loggar in på msn, du ser genom väggar. Citera
WeepingWonder Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 aim bot ;) anser jag vara en bugg :P Citera
XabeR Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 på office om då hoppar upp på en låda(vet inte vilken men du får testa)och kastar en flash då flygar den rakt upp i luften och flashar alla och om du kastar en he så dör alla Citera
Offline Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 jag vet inte om det här är en bugg men: om du drar ut splinten på en handgranat men bestämmer dej för att INTE kasta den så trycker man bara på q (så man väljer sitt vapen). man borde ju inte kunna göra så, har man dragit ut spliten så kan man inte sätta i den igen. INLÄGG 500! Citera
Apoca Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 det är inte fusk att andvända buggarna, men gör inte det när serverns adminer är inne då kan han räkna det som fusk, och eftersom det är buggar så ska det inte finnas, men fusk är ju programerade, och då är inte fusk buggar, utan hjälpmedel Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 aim bot ;) anser jag vara en bugg :P aimbot är ett fusk inte en bugg Citera
Offline Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 Är det ett fusk eller! nej, det är ett fel i spelet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.