Ozoon Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 jag vet inte om det här är en bugg men: om du drar ut splinten på en handgranat men bestämmer dej för att INTE kasta den så trycker man bara på q (så man väljer sitt vapen). man borde ju inte kunna göra så, har man dragit ut spliten så kan man inte sätta i den igen. INLÄGG 500! man kanske lyckas hålla in spaken när man har granaten i fickan... Citera
Offline Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 installera 1.6, spela, nån loggar in på msn, du ser genom väggar. det är nog bara för dej..jag spela cs i nättras och en loggade in, allt va normalt. Citera
Ozoon Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 (Jedi Gamer @ 03/07-2004 10:41:02) installera 1.6, spela, nån loggar in på msn, du ser genom väggar. det är nog bara för dej..jag spela cs i nättras och en loggade in, allt va normalt. jag har inte kollat om det funkar för mig, eftersom jag stänger msn när jag spelar, men det funkar för min kompis. Citera
WeepingWonder Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 (Donald Duck @ 02/07-2004 23:26:45) aim bot ;) anser jag vara en bugg :P aimbot är ett fusk inte en bugg "ANSER JAG VARA EN BUGG" läs först..jag vet att det e ett fusk Citera
Spawn Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 på d2 om man går till mot B står det 2 lådor där vid ingången till B kasta en Flash mellan dom 2 lådorna så flashas alla i Tunneln den är rätt gammal men ändå Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.