dc_boy66 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 skulle behöva hjlp. är på Los angeles flygplats där hisen går sönder. när man klätrat ut ur hissen och in i det rumet där dom 3 "röda" (terroristerna) är. vart ska man då? när teroristerna har upptäkt dig så har du ju bar aen minut att inaktivera bomben där uppe där dom är.. men jag hittar inte nån väg upp dit.. nån som vte vart man ska gå upp smidigast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Tyväär, vet ej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) Det kanske står på gamefaqs?..... Du kan ju kolla: gamefaqs Redigerat 1 Juli 2004 av Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ja de är en bra sida... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Men då måste han kunna engelska.... Kan du det?... dc_boy...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jo, de e de som är så jobbit för jag kan ju inte så jätte mycke engelska av 0 till 100% kan jag 40% kanske.... kan inte så mycke.. men jag är bäst i klassen på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dc_boy66 Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 ja då ska nog gå bra... får kolla på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dc_boy66 Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 kollade men hittade inte nått som kan hjälpa mig... alla frågor om hjälp jag såg var tidigare i spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Okej;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg