Autobahn Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Ja menar värsta kategorin av spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jag gillar inte splintercell när man kör 1player (jag hatar det) Men live är väl okey Tycker du att splinter cell är det sämsta spelet på xbox?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 har aldrig lirat ett golfspel och hittils är det sämsta unrealchampionship det sämsta för de har tagit bort nästan allt som var roligt i det det har ju för f#a inte ens bot setups eller invasion i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Är det så dåligt?.... Är det till och med sämre än Dr. muto?..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 har inte kört dr muto men skulle inte förvåna mig om det är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Vad är Dr. Muto? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Ett spel.... :D .... Nä.... Men det är plattformsspel.... Men inget bra sådant.... tycker inte jag iaf.... Det är skitkass grafik.... Och trökigt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 testa unrealchampionship det är tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag vet inte riktigt vilket mitt sämsta spel är faktist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Mitt är Dr. Muto.... Hehe :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 testa unrealchampionship det är tråkigt Det är det inte på datorn iaf.... Men det sägs att det ska va lite sämre på xbox.... Men så dåligt tror jag inte att det är.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 På namnet låter de som ett fotbolls-spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg