Spaghettin Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Varför skriver du då i gamecube forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Varför skriver du då i gamecube forumet? 1. Har gjort 4-5 inlägg där under HELA min tid här.2. Gamecubarna skriver i X-box om att det suger. 3. De har inte X-box och det här handlar om vad man gjort av med på sitt X-box. Dessutom så brukar inte jag dra en massa idiotskämt om Gamecube. Gamecubarna tror att de kan göra vad f*n dom vill. De måste lära sig att tänka genom saker. Man ska INTE dra fullt med idiotskämt om andra konsoller. T.ex. att det är 95% chans att man tar med sitt X-box istället för sin verktygslåda om man är trött. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VET_MYCKET Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 JAG HAR 100 SPEL MINST 2 HANDKONTROLLER och DVD FJÄRR.. medmedra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jaså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (# 21 @ 02/07-2004 16:12:10) Varför skriver du då i gamecube forumet? 1. Har gjort 4-5 inlägg där under HELA min tid här. 2. Gamecubarna skriver i X-box om att det suger. 3. De har inte X-box och det här handlar om vad man gjort av med på sitt X-box. Dessutom så brukar inte jag dra en massa idiotskämt om Gamecube. Gamecubarna tror att de kan göra vad f*n dom vill. De måste lära sig att tänka genom saker. Man ska INTE dra fullt med idiotskämt om andra konsoller. T.ex. att det är 95% chans att man tar med sitt X-box istället för sin verktygslåda om man är trött. <_< Vadå skämtet ägde ju? men iaf om man ska köpa ett x-box ska man vänta till halo 2 kommer ut eller? asså jag har inget emot x-box dom gör mycket bra spel men jag tycker den ser lite ful ut som gamecube den är inte heller så vacker men iaf ska man vänta tills halo 2 kommer ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 De behöver du inte göra... Köp x-box o se till at du har ungefär 699kr efter du köt de så kan du köpa Halo2 senn... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 hur mycke pengar har du lagt ner på ditt x-box... försök att plussa på allt du köpt t. ex alla spel, kontroller, tillbehör... o.sv Med själva Xboxet är d et säkert 5000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 okej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Ungefär 2000 kr, tror jag :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Inte Mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag har: x-box fjärr 2 chipp extra handkontroll 62 spel ny hårddisk tesammans med detta så blir det cirka 8000 men spelen har jag inte betalat när jag fick den nya hårddisken kopierade jag allas pel som mina kompisar hade och då bvlev det 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Okej... Jag har samma fasst 59 spel o 1 chipp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg