Offline Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) Någon som vill starta en cs klan? som rubriken säger så menar jag version 1.6 på STEAM. nuvarande medlemar: 1: Jedi Gamer 2: WeepingWonder 3: Aycash 4: Donald Duck (ska köpa en cd-key) 5: Stybbe91 6: Black & White (ska köpa HL) 7: spyro 8: Wakka 9: Ozoon 10: Helt on 11: Shanks - Välkommen Gäst vad tycker ni? räcker det med medlemmar nu eller? Vi är tio pers..Elva med shanks, som är en gäst och tittar in då och då. Redigerat 7 Juli 2004 av Jedi Gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 om det inte blir nåt här och du vill vara med i en klan kan du få trya för min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag e villig att vara med att starta en clan :P har division erfarnhet....fin merit lista :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (redigerat) jag kan va med ska skaffa cs nån gång i månaden jag är ganska bra Redigerat 2 Juli 2004 av XabeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Bra! men inga kampare här va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 ne jag kampar inte bara när det är en mot en ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Tyver ja e redan med i 1 de räcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 varför svarade du här då? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 campa är fegt! hatar folk som campar med awp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 håller med till 100%! (jag spelar cs nu och döda precis två!..men sen dog jag..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 ok, PMa mig IPn så kommer jag in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 håller med till 100%! (jag spelar cs nu och döda precis två!..men sen dog jag..) wow 2 st? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.