Fable lover Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) ja fast dom kommer säkert inte att lägga ned vanliga cs då skulle dom inte släppt nya uppdateringar. och shank har sagt att det står på www.steampowered.com att dom ska lägga ned den men jag har då inte sett nått. Redigerat 8 Juli 2004 av link45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 neee det nya heter counter strike source ska köpa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Varför dra upp en så gammal tråd? <_< + så finns source redan, spelar det ju hela tiden..har för mej att det SKA komma en annan CS 2. Inte CZ eller Source, en 2:a.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Ska ni ha den klanen på Steam eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Ja men det blir dessvärre ingen klan.. men ifall att så är jag med;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 jag söker clan. den som har adda mig , [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Det blir ingen klan. Den här tråden låg längs bak i PC forumet för att alla hade glömt bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mats_1994 Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 gillar ni det spelet? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mace Windu Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jag kan gärna vara med, ingen direkt merit lista, men några små klaner har man alltid varit med i ;) Ni kan adda mig på Steam-Friends på: Username: Naxor eller NoZZ Last Name: Dolfe gör gärna det, kontakta mig där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 FATTA! DET BLIR INGEN KLAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 tyst med dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 snäält Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.