stybbe91 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 asså Jag äger på cs så jag e med på klanen! Men alla som e med i clanen måste väl ha mirc eller ventrilo helst ventrilo så man kan ghosta till varndra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 teamspeak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 e de nån som fixar server så kan vi lira pcw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 det är ju lätt att fixa en server.. som jag sa i första inlägget: har ni som vill va med och göra en klan msn? ni som har det adda mej; Per_jakobsson90 då kan vi prata där. ni som inte har man..ja.. det får vi fixa då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 min msn e [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag kan vara med när vi fårr våran nya dator, bör få den imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 nick: [forum.fuksa.se]sTybbE^ eller något annat förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 de e väll bra..fast kanske forum.fuska.se | namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag har en server men bara om jag har en cd.key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Tyver ja e redan med i 1 de räcker! ditt CS funkar inte att spela på internet ju varför e du med i en clan? <_< jag spelar CS och äger på det..sist jag spelade var min stats 24, 2 på dust stockholm..bra va? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (max99 @ 05/07-2004 01:01:09) Tyver ja e redan med i 1 de räcker! ditt CS funkar inte att spela på internet ju varför e du med i en clan? <_< jag spelar CS och äger på det..sist jag spelade var min stats 24, 2 på dust stockholm..bra va? :lol: lol jag har fåt 60-5 jag äger jag är skit bra men snälla har ingen nån CD.KEY som jag skulle kunna få :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 köp en half-life den kostar inte så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.