Ozoon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag har fått 100-5, iofs var det jag som hade fem. men men, min kusin rockar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 (redigerat) kan man ladda ner CS gratis :visslar: Jag vill vara med men jag har inte cs <_< men jag har spelat hos en kompis. det var kul :evil: Redigerat 5 Juli 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 black & white, du kanske inte har fattat att man inte får snacka om filfördelningsprogram! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 (redigerat) Är det olagligt?? Jag har för mig att om man har ett annat spel "kommer inte ihåg vilket" så kan man ladda hem det gratis? Alltså som skaparna har gort Redigerat 5 Juli 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 det e inte olagligt men man får typ inte snack om det på fuska... men du kan ladda ner counter-strike på www.counter-strike.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 det e inte olagligt men man får typ inte snack om det på fuska... men du kan ladda ner counter-strike på www.counter-strike.net meningen är att man ska bara köpa half-life och ladda ner COUNTER-STRIKE jag ska sammla på min vecko peng jag får imoron min 50 kr och nästa vecka blir det 100 jippi och en cd.key kostar 79 kr :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 ok, nu så vill jag att ni som vill vara med skriver : JAG VILL VARA MED I KLANEN! och ni som inte vill vara med eller bara tjäna poäng igenom spam ger f*n i att svara här. ni måste givetvis ha counter-strike 1.6 på STEAM. jag vill att ni gör detta så jag kan göra en lista på dom som vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag e me :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag är med ska bara köpa en ny cs cd key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aycash Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 ok, nu så vill jag att ni som vill vara med skriver : JAG VILL VARA MED I KLANEN! och ni som inte vill vara med eller bara tjäna poäng igenom spam ger f*n i att svara här. ni måste givetvis ha counter-strike 1.6 på STEAM. jag vill att ni gör detta så jag kan göra en lista på dom som vill vara med. men JEDI GAMER du måste eller hur ta emot seriösa spelare som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jo det är sant, men dom som inte är så bra ska väl också kunna få vara med..det ville iaf jag när jag precis hade börjat spela cs, men ingen ville ha en nybörjare. om det är det du menar med seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.