Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 hejj, Vet nån hur man lägger in Mp3:or o Dvd-filmer?... snälla hjälp mej... Mvh// Virr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 vet inte..............visste inte att man kunde de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 OK.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slappa tasken Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (redigerat) För att du skall kunna lägga in DVD filmer och mp3 filer så måste konsolen vara chippad och är den chippad så skall du nog ha något nedladdnings program i xboxen om inte så kan du tanka hem Multi-disc som finns på irc Multi-discen innehåller allt man behöver för att dra ner spel & alla tänkbara videoformat till hårddisken Redigerat 4 Juli 2004 av slappa tasken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jo... Jag tror jag har de... fattar ändå inte.... Har typ en mapp som heter Apps på x-boxet.... Då finns de massa grejer att välja mellan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slappa tasken Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 kolla om du har BoXploarer eler Xcommander jag tycker att du skall ladda ner Multi-discen , den är riktigt nice :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Oki.... hur gör man sen? Trycker man typ på scan eller nåt så lägger man in filmen ir?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag har åprecis samma du ska ta apps och sedan avalaunch och efter det ska du gå in på x-box media player och sedan filmer och sedan trycker du på iso och sedan mpegav och sedan avseq01 sedan spelas filmen upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Okej... Allt de du skrev.... Har man lagt in filmen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 det är olagligt. KÖP FILMERNA ISTÄLLET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Nemen, Kolla här.... Om jag har en film t. ex Terminator3.... Då lägger jag in den så jag slipper använda skiva när jag ska spela en film... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 men lägg in din skiva och välj apps ta sedan avalaunch och ta xbox media player sedan tar du bara mina filmer går in på iso/dvd tror jag den hette elelr nått sånt sen kommer det nog upp några st grejer ta då mpegav och ta sedan avseQ01 lite rörigt jag vet,men det e jättelätt när man kan det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg