Hoppa till innehåll

Jag Ska Bygga En Pc


Joe Cool
 Dela

Rekommendera inlägg

ditt gammla minne fungerar säkert inte

Va*** köp en amd processor. dom e billigare o bättre . Köpte en ny amd athlon 2000+ för 700 spänn. Den e klockad till hastigeten 3,1 ghz.
går dom att klocka så mycke den e ju bara på 1.67 ghz från början
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Det e inte så svårt alls. Bara man kan det. Som nikee sa så funkar inte mitt gamla RAM-minne i på det nya moderkortet.. Men det nya moderkortet har ju en miniprocessor fastlödad som kallas för uGuru. Med det programmet så kan man överclocka å allting!!! Det e skitbra.

Redigerat av Joe Cool
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n vad ni jidrar dåligt sk!t, celeron fungerar ju hur bra som helst, jag har det. visst en budget procesor men den fungerar, och när den ligger på 2,4 ghz så behöver man inte någon bätre, desutom finns det inget som tar mer än 1 ghz bland spel, möjligt att det laggar när man kör typ ut04 men annars så fungerar den hur bra som helst, samtidigt som man sparar typ 400 spänn, som man kan köpa ett geforce 4 kort för nuförtiden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...