nikee Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 ditt gammla minne fungerar säkert inte Va*** köp en amd processor. dom e billigare o bättre . Köpte en ny amd athlon 2000+ för 700 spänn. Den e klockad till hastigeten 3,1 ghz. går dom att klocka så mycke den e ju bara på 1.67 ghz från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag vet men jag fattar inte hur ni kan bygga en egen data ;) :o :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 (redigerat) Det e inte så svårt alls. Bara man kan det. Som nikee sa så funkar inte mitt gamla RAM-minne i på det nya moderkortet.. Men det nya moderkortet har ju en miniprocessor fastlödad som kallas för uGuru. Med det programmet så kan man överclocka å allting!!! Det e skitbra. Redigerat 11 Juli 2004 av Joe Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 hehe smarhuvud jag fattae :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 f*n vad ni jidrar dåligt sk!t, celeron fungerar ju hur bra som helst, jag har det. visst en budget procesor men den fungerar, och när den ligger på 2,4 ghz så behöver man inte någon bätre, desutom finns det inget som tar mer än 1 ghz bland spel, möjligt att det laggar när man kör typ ut04 men annars så fungerar den hur bra som helst, samtidigt som man sparar typ 400 spänn, som man kan köpa ett geforce 4 kort för nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 (redigerat) intel celerons cache suger bara 128 kb och det finns spel som kräver mer än 1ghz tex. ut04 painekiller :bah: oxå tillverkas inte geforce 4 längre Redigerat 11 Juli 2004 av nikee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.