Hoppa till innehåll

Chip

Rekommendera inlägg

Nu vet jag inte vart du fått detta ifrån , men www.multimediashopen.se tar ju 399:- för ett aladdin advance inkl montering (Kolla bannern till höger >>

Sedan kan jag även ge många + till multimediashopen , dom chippade min maskin på 15min :D + att dom även gick igenom alla program som dom installerade i xboxen

Så jag kan varmt rekommendera dem :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har ett Xbox med chipp och allting kostade Ca 3000 nytt.. men då va det chippat och så hade vi en 40g hdd och nu har vi bytt ut den mot en 120g hdd men den finns det knapt någon plats på längre..... men när vi köpte det kostade det 3000 med 2 handkontrroller och inga spel.... men spel hade vi ju hemma.. hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de beror på om man går till en butik som chippar... Då är de bara lägga in lådan vänta nåra dar senn kan man hämta den igen... :lol: men de kostar ungefär 1000-5000 o chippa i en butik

jag chippade mitt för 200 jag känner en som jobbar med att göra sånt därför köpte jag ett chipp o lät honom montera in den tesammans med allt blev det 200

:cool: :cool: :kung: :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de beror på om man går till en butik som chippar... Då är de bara lägga in lådan vänta nåra dar senn kan man hämta den igen... :lol: men de kostar ungefär 1000-5000 o chippa i en butik

När jag köpte ett chip till min Xbox kostade det 1200 kr och tog en vecka.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...