Vet_inget Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Är det någon som kan en bra sida med chip?? Skulle bli glad om ni kunde svara fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Är det någon som kan en bra sida med chip?? Skulle bli glad om ni kunde svara fort Tryck här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 är det svårt att chippa.....huh :evil: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 de beror på om man går till en butik som chippar... Då är de bara lägga in lådan vänta nåra dar senn kan man hämta den igen... :lol: men de kostar ungefär 1000-5000 o chippa i en butik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slappa tasken Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Nu vet jag inte vart du fått detta ifrån , men www.multimediashopen.se tar ju 399:- för ett aladdin advance inkl montering (Kolla bannern till höger >> Sedan kan jag även ge många + till multimediashopen , dom chippade min maskin på 15min :D + att dom även gick igenom alla program som dom installerade i xboxen Så jag kan varmt rekommendera dem :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VET_MYCKET Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 jag har ett Xbox med chipp och allting kostade Ca 3000 nytt.. men då va det chippat och så hade vi en 40g hdd och nu har vi bytt ut den mot en 120g hdd men den finns det knapt någon plats på längre..... men när vi köpte det kostade det 3000 med 2 handkontrroller och inga spel.... men spel hade vi ju hemma.. hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) Okej ;) Redigerat 3 Juli 2004 av virr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 de beror på om man går till en butik som chippar... Då är de bara lägga in lådan vänta nåra dar senn kan man hämta den igen... :lol: men de kostar ungefär 1000-5000 o chippa i en butik jag chippade mitt för 200 jag känner en som jobbar med att göra sånt därför köpte jag ett chipp o lät honom montera in den tesammans med allt blev det 200 :cool: :cool: :kung: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Jomen.... De beror på vilket chipp man ska ha.... Jag har Xecuter2 de kostar väl 4000 o chippa... Alladin advance är inte lika bra som Xecuter2.... + att jag chippa mitt gratis... HELT GRATIS.... Inkl 56 spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 de beror på om man går till en butik som chippar... Då är de bara lägga in lådan vänta nåra dar senn kan man hämta den igen... :lol: men de kostar ungefär 1000-5000 o chippa i en butik När jag köpte ett chip till min Xbox kostade det 1200 kr och tog en vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Vilket chipp va de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Vilket chipp va de?hmm, jag har tittat och jag tror den heter EvoX[Evolution X] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg