Gäst anubis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 hej vill nån vara med i en clubb jag skka starta med ett gruppforum till jag ska spara! vissa tänker du har nte råd men jag ska spara även om det tar 1månad! eller mer! vill ni vara med ni kan hjälpa till att hhitta på namn till grupp forummet och clubben!ni kan skriva förslag på vad vi behöver! och efter som det kostar att ta in nya medlewmmar så gör vi så att den som skänker mest poäng får komma in först! eller så kan ni komamin tidigare om ni kan göra en bild galleri där vi kan sälja avatarer så vi får råd med nya poäng allså nya medlemmar eller så kan ni sälja mnina möbler på habbo ni kan säga till vad ni kan hjälpa med!eller så kan ni bara vara med fast då blir ni indragna i klubben senare! börja skirva bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 nej, tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 ok men du ska bara skriva i fall du VILL vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 kanse men då lär jag skriva rätt så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Skulle gärna vara me... Men va är de för en klubb då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 det ska va en clubb för de som gillar harry potter disney(kalle anka och musse pigg) och för dom som gillar nintendo e ni me? och det e bara bra att du skriver mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 men vaf#n skriv bara om ni vill vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 okej,mrkuk ta re lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 ..... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag och musse pigg ska vara ledare och ni som vill vara med skänk bara t.ex 50 poäng :) men när vi köper teamet så aktiverar vi inte den med en gång vi måste köpa mer platser till användare och 1 till moderator och därför vi köper mer användare så måste man ge poäng om man vill vara med annars kännar vi inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Jag kanske blir medlem, får se lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.