Gäst Andreasswf Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 tjenare jag tänkte starta ett forum med yugioh och naruto som ämne nån som vill vara med skänk det behöver ni inte för att vara med men jag tycker att ni borde veta vad naruto och yugioh är :rambo: Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 nehej du jag kan gärna slå ihop me nån Citera
Manga Master Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 Jag vet vad Naruto och Yu-Gi-Oh är men det finns redan ett manga/anime forum..... But feel free 2 do what u want 2 do Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 men jag hittar inte det det ska ju stå admin osv men det finns inget ps någon som vill vara med hittils tror jag att ratchet är med Citera
kirby Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 Jag också järna vara med jag har över 80 yu gi o kort. :ph34r: Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) okej nu e kirby med kirby kan du ge poäng? men fortsätt dom som vill veta vad naruto eller yugioh kan PM:a mej Redigerat 3 Juli 2004 av _ray_ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.