Legend_gamer Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 jag har pokemon crystal i japansk version men jag fattar inget av texten så jag vet inte riktigt hur man kommer vidare. jag e bara i andra staden.
*REX* Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 (redigerat) och... Redigerat 2 Juli 2004 av *REX*
Flame Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 jag har pokemon crystal i japansk version men jag fattar inget av texten så jag vet inte riktigt hur man kommer vidare. jag e bara i andra staden. Vadå??Behöver du hjälp eller?????? :huh: :huh: :huh:
Gäst anubis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 va grymmt att du har det jag skulle ochså villa ha det!
Legend_gamer Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2004 ja men jag köpte det i thailand och det är nästan onödigt att ha för man fattar inget!!!
mrhej Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 men kan du inte den engelska versionen utantill för då kan du ju bara göra likadant på den japanska versionen eller?
NintendoMuppen Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 har du pratat med gubben som tar dig till team rocket grottan?
Legend_gamer Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2004 men kan du inte den engelska versionen utantill för då kan du ju bara göra likadant på den japanska versionen eller? ja men där jage nu på det japanska var jag på för två år sen, men skit samma nu e jag i andra staden!
Flame Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Det går väl att fånga celebi på de japanska crystal gör det i sånna fall
Legend_gamer Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Det går väl att fånga celebi på de japanska crystal gör det i sånna fall ja när jag har kommit dit!! :P
Rekommendera inlägg