xbox_freak Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Borde Microsoft göra fler Xbox handkontroller med olika former så den passar gött i handen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Den som är nu duger gott & väl. (Controller S) Men visst kanske de kan testa en ny design. Det har ju lyckats förr. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag tycker den är skön som den är... de slår ju alla konsolers h-kontr LÄTT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Vilken är goast då (S) lr (L)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Ehh.... Finns de två sorter..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag menar stora lr lilla handkontrollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Vi har 2 små... Vi har inga Stora... Jag föredrar den lilla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) men jag menar inte riktigt så i så fall Redigerat 3 Juli 2004 av xbox_freak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Den stora är ASÄCKLIG och den lilla är ASGO! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Den stora är OK.. Men den lilla är Smidigare o så... Gillar den lilla mer för den passar i min hand som om den va gjord för min hand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Gillar S bäst. B) Skönaste handkontrollen som finns. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Är S den stora Ir? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg