HenkePenke Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Är Torkoal's Heatwave bra? och vart fångar man Slakoth? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) Är Torkoal's Heatwave bra? och vart fångar man Slakoth?Jag kan iallafall berätta var du fångar Slakoth.Du hittar den i skogen mellan första och femte gymet.Men den är sälsynt,så man hittar den inte så ofta. Redigerat 3 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Hittar Slakoth hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Iallafall LITE sälsynt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 heatwave rätt bra tycker jag iaf. den har 100 power 90 accuracy. i contest 4 hjärtan :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 eruption eller fissure? vilken e bäst? och e stockpille bra? och spit up? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 stockpile e inte bra kan jag säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 stockpile och spit up ganska bra... eruption skulle jag säga för fissure träfar nästan alldrig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 :rolleyes: Slakoth kan man byta mot en makuhita i rustboro city :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg