mackanjj Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 tja undrar om nån här kör aspereta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 jag gör heter gray lv12 en worrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 k coolt när började du?? ja har en lv 30 warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 hm 3 dag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 nej,men verkar kul,kan ni skicka en länk till det ?' eller hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 vad är aspereta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 verkar grymmt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 sida är http:www.aspereta.com, på aspereta börjar man från ingenting och arbetar sig uppåt och blir starkare och smartare, man får också välja vilken klass man vill vara, det är ungefär som tibia och runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 www.aspereta.com/maisemore jag kör ja och jag heter Jacker och e lvl 42 (söker priest lvl 40-45) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 hur kommer man in på det spelet ni snackar om jag har regestreat mig och sånt skitmen hur kommer man in i spelet orkar inte hålla på och leta över hela sidan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 du väljer maisemore som server, sen loggar du in och väljer : manage characters på vänstersidan, och tar sedan download client precis under manage characters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 okej tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.