NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 någon som har spelat pokemon auqa eller pokemon mew eller vet vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Du hittar på, alla andra vet det också -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 nej jag har spelat dom. Det är typ pokemon röd å blå fast hemmagjorda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Menar du deckarna(korten)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 nej jag laddade ner dom från en konstig sida. Det är någon som har gjortom pokemon röd/blå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 nej jag laddade ner dom från en konstig sida. Det är någon som har gjortom pokemon röd/blå Jag vet vad du menar Jag har inte laddat ner själv men jag har sett på internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 ladda aldrig ner man kan få 2 års fängelse eller stor böter upp till 30 000 KR men jag tror du hittar på LOL Pokemon auqa och Pokemon mew <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 (redigerat) Nä det finns massa skit på internet Jag har tex sett pokemon rocket Redigerat 5 Juli 2004 av Flame Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Jag håller med. Ladda inte ner något från internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) Det är säkert ingen skillnad , sen för det säkert med virus på köpet Redigerat 6 Juli 2004 av Flame Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Ja tror inte på att det finns pokémon aqua och det där andra. Påhittat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 det finns bara diamant jade som e typ hemliga spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg