DeadAngel Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Hur får man dom :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 en liten fråga bara, vad är mythril vapen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 bra vapen.alla förutom Marche måste ha den för att gö Combo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ok då förstår jag. men jag vet tyvärr inte var man får tag i dom, kanske i en affär eller så kanske man får dom genom att klara uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ffta?= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 ffta = Final Fantasy Tactics Advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 9 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Jag har fått Mythril gun Mythril Sword och Mythril Shot nu,Man kan lägga på mer skada med marche och andra om nån annan har combo så hjälper han/hon till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 hur fick du tag på Mythril vapnena? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 9 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Vann klan figther,trada med Montblancs brorsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 ok, då vet jag hur jag ska göra, Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Har du någon Totema? jag har Framfrit Ultima crystal och Adramellech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloud_strife Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag har mythril spear , sword , staff , rod och så har jag nåt mer mythril som jag inte kommer ihåg men alla mina gubbar kan combo nästan...förutom min assassin och min ninja , och 2 till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg