DeadAngel Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Mitt går i slow motion å grafiken är ful på min robotkampen ,vaffö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 21 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Du,min data äger,det står nåt om 3d i början när ja ska slåss på rä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 jag brukar inte spela robotkampen så jag vet inte så mycket men en sak vet jag och det är alltid överbelastat! och jag hatade det! så det så:.. :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 du Arlong jag är nästan säker på att det är ditt grafik kort som det inte funkar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 För mej går det jätte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Dålig grafik tycker du Arlong.. men på Robotkampen är det ju inte topp grafik heller, och jag tror som många här, att det är överbelastat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 22 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 DU! JAG ÄR INGEN TJEJ DATACHIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 DU! JAG ÄR INGEN TJEJ DATACHIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! han skämtade typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 för mig funkar det men skicka ett E-mail till tv4 och fråga varför det går så segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag har ju bred band men när jag körde hios min kommpis som inte hade det och en bätre data och grafik kort osv så var det så där konstigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 jag tror det beror på din uppkopling har du 10mbits? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
järnsläpp Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 nu vet jag vad det är.....det är att ni har inte höjt upp något på grafik korts in stelningarna!..asså.......nä det är o möjligt att förklara......men fattar heller inte hur man gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.