kicke Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 Hur ska man klara att sjuta ner gubbarna ja hittar inte alla! Citera
Offline Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 det finns måånga gubbar i spelet..du måste ju säga vilket uppdrag och vilka gubbar! Citera
Dannie Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 [RENSAD] Han frågade ej vilket vapen man behövde. Tips: Om det gäller ett telefonuppdrag, kolla upp i luften vid prickarna på kartan. De brukar sitta uppe och tvätta reklamskyltar,, eller hur det var. Citera
Gäst max99 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 kicke fel forum du har VC på ps2 kommer du ihåg? Citera
Night-Killer Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Jag har klarat Vice City så jag kan hjälpa dig, men om du kan förklara lite mer var du är, jag fatter liksom inte riktig vad du är! Citera
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Ja förklara det mycket lättare att hjälpa dig då! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.