Kanji Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Hoppas dem gör någon bättre sniper i Halo 2... Jag gillar inte denna så mycket. Den ser inte så himla fräck ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Men den är bra o skadar mycke :D Dock lite jobbit att den tar sånn till o ladda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Mmm... Det tar lång tid... Jag brukar dock ta fram min Assault Rifle som jag har gömd i min dräkt och peppra sönder alla fiender på nära avstånd... Åh, hoppas att Hunters är med i Halo 2... De är så sköna att döda... :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Jaaa..... Men tryck på B när du laddar på snipern... Då hoppar den över laddningen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Mysko... Äh, Ingen förutom vi två skriver ju i denna tråd... Den är ju bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Ja.... De är bara vi ingen annan! :D Men tetsa fusket att trycka på B när han stoppar in magasinet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Jag har faktiskt Halo på PC, tyvärr... Skriver bara i XBOX-forumet för att det är fler Halo-trådar här. Och då menar jag inte att jag har en emulator... Nej, nej, Gearbox har givit ut en PC-version av Halo, med lite fler grejor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Okej men (back to topic) Vad förväntar du mest då? Kanji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirby Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag har hört av en kompis att det kommer bli bättre och snygare. Annars hoppas jag att det kommer att finnas fler och bättre fordorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg