Gäst Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Någon som redan har det? Det har jag och behöver första kod :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 gör så här....Gå in på lucka 24 och lägg i hopp o så...jag fick lucka 24 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 och då öppnas alla luckor från 1 - 24 december! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Vet du 24:de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dibbe mannen Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 gör så här....Gå in på lucka 24 och lägg i hopp o så...jag fick lucka 24 :D sat du och bara provade tills du fick rätt eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 OM MAN ÖPPNAR LUCKa 24 så kommer ALLA LUCKOR ATT VARA ÖPPNA. MEN JAG HAR INGEN KOD TILL LUCKA 24!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leopard Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 jag lovar..det är så på alla spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Dubbelposta inte, det får man inte och då bryter man mot reglerna! Man får inte heller ha Smileys i signaturen. Sry för Offtopic. //jonash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 joo...jag gissa och la i hop...så blev det rätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dibbe mannen Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 joo...jag gissa och la i hop...så blev det rätt.... vad var koden då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Jag det går väll å se efter man gort det vilken kod var det?` Om du inte kom ihåg så kan du värr starta det å kolla efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Det är väll någon ting med sjärna jag kunde det men spelet raderades och det går inte att se korden efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.