Hoppa till innehåll

Ssx 3

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

SXX 3 är mycket bättre.... På SSX 3 så finns det fler banor... Och banorna som finns på SSX 3 är mycket bättre gjorda.... Tycker jag iaf.... Och på 3:an kan man också tjäna pengar som man kan andvända till att köpa kläder och nya brädor mm.... Det finns multiplayer såklart... För två spelare.... Det finns fyra lägen.... Ett: Man kör ett vanligt race från A till B..... Andra: Sloperace har jag för mig att det hette.... Man kör på banorna som finns.... Fast nu är det inte race... Utan nu är det den som har mest poäng när man kör in i mål som vinner... Poängen får man genom att utföra trick.... Tredje: Nu är det också en jakt på poäng genom att utföra trick.... Men nu är det en mindre bana istället.... Fast med väldigt höga hopp och stup..... Fjärde: Man väljer en vilken bana som helst(dem som man har låst upp alltså).... Och på banorna har dem lagt utt en massa challenges.... Som är olika bonusuppdrag.... Ett uppdrag kan vara att man ska hitta en åkares tillbehör eller att man ska köra igen en massa checkpoints.... När man har klarat en challenge så får man pengar.... Det finns ungefär lika många karaktärer som i tricky.... men det finns några som har följt med sen SXX tricky.... Elise och Psymon är två av dem som har följt med....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...