vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag har inte den ... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Nähä Gå ner i brunnen och prova då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Men jag är stor.. det gick ju bara när man är liten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 gör dej liten.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Hur då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Gå in i Tempel of time Och gå fram till där du tog master Sword Och gå fram till den (pedestal Of time) Och ta på drop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Okej fattade inte riktig men ska försöka ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Har du klarat det en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Okej fattade inte riktig men ska försöka ;D Du måste ha klarat Forest Temple först. Annars står Sheik i vägen för Pedestal of Time. Eftersom du inte fattade riktigt ska jag försöka förklara. Du går till Temple of Time (eller warpar). Gå in till Pedestal of Time och sätt i svärdet. Då blir du liten igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Ja Just det... Sry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 okeej ;D men jag har inte klarat Forest Temple.. Jag tror jag behöver Eldpilen..hur kan man få den ? För jag måste skjuta på ett fryset öga..! Hjälp snabbt vore bra spelar den just nu ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 okeej ;D men jag har inte klarat Forest Temple.. Jag tror jag behöver Eldpilen..hur kan man få den ? För jag måste skjuta på ett fryset öga..! Hjälp snabbt vore bra spelar den just nu ! Menar du det frusna ögat i Forest Temple?Du behöver inte eldpilen för det.Skjut bara en vanlig pil igenom elden på ögat ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg