lifetime Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 (redigerat) hur jag får tag på masken i brunnen måste jag vara stor eller liten i byn när jag ta saningens mask det kom ju ut ett spöke från brunn vill ha masken Redigerat 4 Juli 2004 av lifetime
Ranger92 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 vilken mask i brunnen? menar du lens of truth
Ranger92 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 om han säger vilket spel det är går det nog bättre
unreal Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 det är ingen mask det är en item och så här kommer du ner i brunnen var först vuxen och gå in kvarnen i kakariko village och spela .... tror den heter song off storm ialla fall den som gör att det börjar regna då försviner vattnet i brunnen sen går du och blir liten hoppar ner i brunner. sen kommer du till en väg där det ligger ett skelet och vars det skelet ligger finns det än osynlig gång som går genom vägen och i en grop i nästa rum finns ett ställe vars du måste krypa genom sen får du möta en miniboss och efter han så får du lens off truth
Rekommendera inlägg