_Tambilish Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Vad gör jag efter ja har vart i lilycove city ??? ja kan ju inte surfa till sootopolis city för de är en massa wailmer ivägen !! Vad gör jag ?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Du skall till den staden som dom bygger båtarna och sedan intejuvas en så går du fram tioll han som interjuvas och trycker A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Tambilish Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Men jag har redan gjort de !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Tambilish Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Ja måste ha hjälp !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Hoppas min var bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 du ska gå in i grottan till höger om den staden du är i och prata med gubbarna som är där inne dom kommer att säga vart du ska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Försök att hitta masterballen i hideouten.För när man har lämnat grottan så stängs öppningen INLÄGG 100!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg